“Give me one good reason, Why I should never make a change, And baby if you hold me, Then all of this will go away, My house in Budapest, My hidden treasure chest,, Golden grand piano, My beautiful castillo… You, You, I’d leave it all…”

Even at times when the days were not the brightest and the near future looked uncertain and grey, she refused to give in. She still turned to her mantra of finding something she could look forward to each day. We all are the best experts on ourselves. We know what makes us happy and what makes us sad. We have the power to eliminate the negative and focus on the positive. That is why when it was raining in the morning she looked forward to getting cosy in bed with a glass of red wine and good book or movie next to him instead of complaining about bad weather. When the sun was shining she looked forward to cycling on her way to work. When she woke up not feeling too fresh, she would look forward to a nice cup of coffee and putting a red lipstick on along with some bold jewelry to brighten her up. That is why shopping for groceries was no longer a duty but fun as she could look forward to all the new recipes she wanted to try. "A negative mind will never give you a positive life."
I tehdy, kdy její dny nebyly nejzářivější a blízká budoucnost se jevila šedá a nejistá, se odmítala poddat. I nadále se držela své mantry, a na každém dni se snažila najít něco, na co se mohla těšit. Nejlepšími odborníky na sebe jsme my sami. Jen my sami víme, co nás činí šťastnými a co nás může rozesmutnět. My vládneme sílou eliminovat to negativní a zaměřit se na to pozitivní v našich životech. A proto, když se ráno probudila do deště, nestěžovala si na špatné počasí, ale těšila se, jak se bude moci později vedle něj zachumlat v posteli se sklenkou dobrého vína a knížkou. Když svítilo slunce, těšila se na projížďku na kole po cestě do práce.  Když se po ránu necítíla zrovna svěže, těšila se na šálek kávy a na to, jak rozjasní obličej červenou rtěnkou, anebo jak si vezme jeden ze svých výrazných šperků, který ji rozzáří. Proto nákup potravin přestal být povinností, ale stal se zábavou, protože se mohla těšit na všechny ty nové recepty, které vyzkouší. "Pesimistická mysl nikdy nepřinese optimistický život"...


About her style HERE / Her recipes HERE
O jejím stylu TADY / Její recepty  TADY

9 comments:

  1. Pro dnešek jsi napsala obzvlášť povedený text :) Jinak mě zaujala halenka a krajkový top, jakpak si to vrstvila? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju Klari <3 Chtela jsem ti odpovedet na blog, ale nevidim odkaz pod profilem (?) Krajkovy top jsem mela pod rozepnutou kosili ;) Jak to vypadalo v realu se muzes podivat tady: http://simplymemestyle.blogspot.co.uk/2014/02/outfits-for-special-occasions-birthday.html

      Delete
    2. Vypadalo to super, jsi kočka! :) Jinak jsem si dala blogovou pauzu nebo také konec...prostě jestli mě to zase chytí, blog obnovím a jestli ne, tak ho smažu :)

      Delete
  2. Někdy mam problémy v sobě tu sílu najít, být každý den pozitivní, ale taky se snažím. Je to krásně napsané. Znáš 100 Happy Days? :) Můžu se zeptat na tvůj instagram? Miluji tvoje fotky a ráda bych tě sledovala i tam :)

    ReplyDelete
  3. Zase já. Děkuji za odpověď. Hltám všechny tvoje blogy, hlavně i z důvodu Amsterdamu, jelikož toto město miluji a pomalu si tam chci zařídit alespoň Erasmus. Může se stát, že tě jednoho dne budu otravovat s dalšími otázkami :))
    Těším se na další post a přeji krásný den!

    ReplyDelete
  4. Samozřejmě vždycky obdivuju předně architekturu, ale taky se mi líbí, jak fotíš oblečení. Já s focením mám prostě problém, obzvlášt mám-li vyfotit oblečení :D

    ReplyDelete
  5. krásně napsaný!

    ReplyDelete
  6. A tak nemůžeš popřít, že ta Kaplického budova vypadá nakonec mnohem hůř - byla jsem na obou místech a můžu říct, že v Birminghamu je to jako pěst na oko - všude jsou ty cihlové klasické domečky a najednou tohle. To už by se to víc hodilo do Čech. Zatímco v Londýně je ta budova jednou z mnoha podobných - osobně se mi taky nelíbí, ale alespon to spadá do moderní architektury, tohle je jednoduše hrozný kýč..:) Podle mě kdyby nebyla od českého architektura, tak to Češi kritizují daleko více :) A omlouvám se, že píšu sem, kdyžtak to smaž :))

    ReplyDelete